خدمات پشتیبانی محصول دوربین مداربسته
خدمات پس از فروش و یا پشتیبانی محصول در مبحث دوربین مداربسته بسیار اهمیت دارد، دوربین مداربسته یک کالای فنی است کالایی که استفاده از آن منوط به همراهی مشاور در تمامی مراحل کار است،چه در زمان انتخاب نوع و مدل مناسب چه در زمان جانمایی و اجرای پروزه و چه پس از اجرا، آموزش،بازبینهای دوره ای، تنظیمات مناسب و .... حضور مشاور و کارشناس الزامی است که همواره نادیده گرفته می شود.
عملکرد و نصب دوربین مداربسته بسیار ساده است،اما آنچه اهمیت دارد عملکرد صحیح آن در زمان نیاز و بروز اتفاق است.
دوربین مداربسته هزینه ایست برای رصد کردن یک اتفاق
که ارزش دوربین در جبران خسارت بواسطه بازیابی تصاویر آن است.
پشتیبانی دوربین مداربسته توسط فروشنده و یا فرد اجرا کننده پروژه، صرفا تعهد گارانتی محصول تعمیر و یا تعویض رایگان آن نیست بلکه اطمینان از عملکرد صحیح آن است، اطمینان از زاویه بندی مناسب دوربینها،همپوشانی تصاویر،انتخاب دستگاه DVR مناسب و... می باشد.
بارها با شرایطی مواجه شدیم که فرد کارفرما بیان می کند دوتا دوربین برای فلان جا کافیست و یا سه تا دوربین برای پارکینگ درنظر بگیر... اینجاست که توانایی کارشناس در متقاعد کردن کارفرما، خود را نشان می دهد نه به این معنی که صرفا دوربین بیشتری بفروشد بلکه بگونه ای که فردا روز بتواند پاسخگوی اتفاق پیش آمده باشد.
در اینخصوص بیشتر توضیح خواهم داد.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.